Činjenice i saveti za korisničku podršku
Dobra korisnička podrška je neophodna u situaciji kada raste posao kompanije. Ona garantuje profesionalni pristup u rešavanju zahteva kupaca pre i nakon kupovine. Rešenja u dobroj korisničkoj podršci se ogledaju u uvođenjue telefonske podršce, e-mail i chat-u podrške ili da se uvede tzv. support ticket system i help desk software. Oni će takođe doprineti većem stepenu konverzije.
Uvođenje određenih rešenja korisničke podrške može doprineti tome da kompanija bude dostupna 24 sata za pitanja i zahteve lojalnih i potencijalnih kupaca i to u roku od par sekundi ili minuta. Na taj način se postiže fokusiranost na sva važna pitanja koja moraju biti rešena što pre. U tom momentu, kompanija može da smatra da je pristup koriničkoj podršci profesionalan. Ovo je, u kranjoj liniji, faktor koji doprinosi tome da raste broj korisnika proizvoda ili usluga i koji donosi veći profit.
Sam sektor koriničke podrške je moguće i delegirati na firme koje su specijalizovane za takvu vrstu usluge. Na taj potez se odlučuju kompanije koje imaju širok asortiman proizvoda i veliki broj kupaca I na taj način jedan kompletan sector prepuštaju onima koji su profesionalci u toj oblasti. Saradnici u korisniočkoj podršci mogu da rade sinhronizovano sa odeljenjem marketinga tako da bi se obezbedili najbolji mogući rezultati.
Jedan faktor koji je važan u samoj korisničkoj podršci jeste da se pruže informacije kupcima a da za to nije potrebno angažovanje radnika pri svakom zahtevu kupca. To se postiže sa najčešće korišćenim pitanjima koje je potrebno staviti na websajt. Na taj način kupci mogu da dođu do odgovora bez da kontaktiraju nekoga u kompaniji i taj odgovor dobijaju momentalno.
Da li će se za pružanje korisničke podrške koristiti samo telefon i e-mail ili će se koristiti i tzv. support ticket system i help desk software je odluka koja je na čelnim ljudima u komaniji i zavisi od veličine i delatnosti kompanije. Kako god da se organizuje korisnička podrška mora biti što efikasnija jer je ona postala jedan od najvažnijih segmenata u modernom poslovanju.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE X-NONE


